Aktuatorservice

  • Certificeret Certificeret samarbejde
  • Kompetent Kompetent service
  • Support 24 timers support

Typer af aktuatorservice

Hos Grønbech & Sønner mener vi ikke, at man kan sige aktuator uden også at sige ventil. Hvordan kan man montere en aktuator uden også at have erfaring om ventiler? Hvordan kan man være sikker på om det er ventilen eller aktuatoren der fejler?

Grønbech & Sønners mere end 20 års erfaring med elektriske, pneumatiske og hydrauliske aktuatorer giver dig en vished om, at vi ved, hvad vi har med at gøre, uanset om vi taler om montage, akut service eller vedligeholdende service på dine aktuatorer.

Da Grønbech & Sønner i mere end 50 år har haft agenturet på Auma aktuatorer i Danmark, er vores viden på dette område både bred og dyb, og sammen med vores erfaring på ventilområdet gør det os til en stærk partner, også når det drejer sig om ventiler og aktuatorer.


Reservedele

Vores Back-Office står til rådighed for assistance til råd og vejledning vedrørende reservedele. Særligt fremskaffelse af reservedele på specialkomponenter lægger vi stor vægt på. Vi ved at tilgængelighed er nøgleord for sund økonomi i anlæggene. Mange producenter har lange leveringstider, og det koster at få fremrykket en reservedel. Derfor har vi konstant fokus på rådgivning om reservedele til kunder.
Vores egne maskinværksteder løser opgaver, som ikke umiddelbart er hyldevarer. Vi sammenbygger og producerer komponenter og løsninger direkte på vores værksteder.

 

Aktuatorlister

Vi anvender dynamiske aktuatorlister. Grønbech & Sønner tilbyder at oprette lister på baggrund af fremsendt materiale, eller du har mulighed for selv at indtaste oplysninger løbende. Oplysninger på den enkelte ventil/aktuator omfatter KKS/Id nr – werks nr – type – tekst – kodesystem for fastlæggelse af fejlmelding/årsag – kodesystem for udført service – beskrivelse af udført service – historisk udført service. Særlig kodesystemet er et vigtigt værktøj for øget overblik over komponenter, der bør bestilles reservedele til, eller udskiftes ved næste stop. Listerne returneres til Jer efter endt opgave. Desuden vedlægges særskilt servicerapport på strategiske komponenter.


Opfølgning

Vores målsætning er at få eftersendt rapporter med anbefalinger og udført arbejde senest 14 dage efter opgaven. Inden 30 dage fremsendes tilbud på reservedele/komponenter. Opfølgning fra Grønbech & Sønner sker igen senest 30 dage senere enten ved personlig fremmøde hos Jer, eller pr tlf. Vi sætter en ære i at få lavet en grundig aflevering og opfølgning på opgaven. Det er i særdeleshed den værdiskabende del af samarbejdet for begge parter: Uden opfølgning – ingen reservedele – ingen mulighed for næste gang at udføre ordentlig service og dermed ringere tilgængelighed af anlægget.

Fandt du ikke hvad du søgte? Spørg os her...

Ring mig op 33 26 63 00